Jennifer Lopez si Enrique Iglesias in scene fierbinti

Standard

Jennifer Lopez si Enrique Iglesias  vor aparea in scene fierbinti in noul videoclip pentru piesa “Mouth2Mouth”. Deja cei doi au facut cateva poze nu chiar decente pentru coperta single-ului.

Fotografiile au fost realizate pentru promovarea noului single Enrique Iglesias, `Mouth2Mouth`.
Piesa va fi inclusa pe versiunea reeditata a albumului `Euphoria`, ce urmeaza sa apara in noiembrie.

`She called me up late at night/ We called an innocent crime/ She’s such a good waste of time/ But in the back of my mind/ You know you’re all I’m thinking of`, canta Enrique Iglesias.

Refrenul `Mouth2Mouth` este interpretat de Jennifer Lopez: `I can’t catch a single breath baby/ Help me now, help me now/Hurry up it’s killing me the way I need your mouth to mouth, mouth to mouth`.

Ce spuneti despre coperta oficiala a singleului `Mouth2Mouth`? E hot or what?

Citeste si Jennifer Lopez a cheltuit 18 milioane de dolari pentru o casa noua .

Scrie parerea ta

