Nou: Drei Ros si Diedra – Crazy [videoclip]

Standard


Un nou single apare pe piata sub semnatura lui Drei Ros. Aceasta este in colaborare cu Diedra iar piesa se numeste `Crazy`.

Dupa ce a lansat `Film` feat DOC si Angeles – care a strans 11,533 viewuri, artistul a ales sa colaboreze cu Diedra pentru piesa `Crazy`, extrasa de pe albumul `2Lumi 1Life`. Discul urmeaza sa fie lansat in data de 11.11.2011

`Este o combinatie de hip-hop cu soundul european si probabil cea mai dansanta piesa a mea de pana acum. Pe Diedra am gasit-o pe YT si mi-asuras ideea de a colabora cu ea si de a vedea ce rezultat poate iesi dintre cele doua stiluri muzicale diferite combinate, dupa parerea mea destul de bine. Cat despre clip am incercat sa va oferim cateva imagini din mijlocul unei petreceri. Speram sa va placa`.

`Crazy` a fost produsa de catre Alin Radu, mix/master-ul a fost realizat de JD Feigner, iar de clip s-au ocupat cei de la Gray Blockz Musik.

Scrie parerea ta

