Oanei Zavoranu i s-au inchis conturile de facebook

Standard

 

Conturile vedetei au fost inchise acum cateva zile,  iar ea este extrem de suparata din aceasta cauza.

Ea a declarat in emisiunea “Un Show Pacatos” de la Antena 1, ca nu isi mai poate accesa niciunul dintre conturile de Facebook si sustine ca nu intelege motivul din cauza caruia Facebook a luat aceasta decizie.

“In momentul in care am vrut sa-mi accesez conturile, mi-am dat seama ca este vorba de o sabotoare a mea. Facebook nu poate inchide un cont sau doua fara sa motiveze aceasta decizie”, a declarat Oana Zavoranu .

Oana este, cu siguranta, prea populara pentru Facebook. Ea a marturisit ca nu este pentru prima oara cand i se intampla sa ii fie blocate conturile. Zavoranu a dezvaluit ca de fiecare data cand ajunge la peste 10.000 de “like-uri” nu-si mai poate accesa contul.

“Problema este in felul urmator, eu mai pot face doua pagini, dar este posibil ca un hacker sau doi sa fi facut acest lucru si eu vreau ca acesti indivizi sa fie prinsi”, a declarat ea.

 

Scrie parerea ta

