Sinead O’Connor si-a speriat fanii pe Twitter

Standard

Aceasta a spus ca vrea sa se sinucida dupa ce a iesit din cabinetul psihologului sau.

Sinead O’Connor si-a varsat naduful pe pagina personala de Twitter, postand urmatorul mesaj inspaimantator: “Psihiatrul mi-a spus ca sunt o mama rea si bolnava pentru ca am vorbit atat de deschis despre sex in public. Vreau sa ma sinucid. Vreau sa ajung in Rai. Dar nu imi doresc sa-mi abandonez copiii. Daca as putea sa mor fara ca ei sa stie, ar fi foarte bine. Sunt atat de obosita. Timp de 24 de ani am fost tratata ca o persoana nebuna. Nu mai pot. Daca stie cineva cum pot sa-mi iau viata fara ca ai mei copii sa stie, va rog sa-mi spuneti“.

Sinead O’Connor ar mai fi incercat sa se sinucida in trecut, pe cand avea 33 ani. Dupa cate se pare, nefericirea artistei este declansata de viata sa amoroasa neimplinitia, niciuna dintre casniciile sale neavand un final fericit.

Scrie parerea ta

