Gwyneth Paltrow, interdictie la Coldplay

Standard


Vedeta Gwyneth Paltrow este nevoita sa asculte Coldplay numai atunci cand sotul sau, Chris Martin, nu este acasa. Acesta ii interzice sa asculte muzica lui cand este si el in casa.

“Ascult Coldplay prin casa numai cand sotul meu este plecat. Am ascultat noul album, este incredibil. Este diferit si este nemaipomenit. Este super. Sunt foarte entuziasmata pentru el.”, a declarat Gwyneth .

” Eu sunt o fire extrem de romantica – dar cred ca poti sa fii si romantic dar si realist in acelasi timp. Viata este complicata si lunga si stiu oameni pe care ii respect si admir, dar care sunt implicati in relatii extraconjucale.
Este problema lor si, cu cat imi traiesc mai mult viata, cu atat realizez ca nu trebuie sa judeci oamenii pentru ceea ce fac. Cred ca noi toti incercam sa facem ce este mai bun, insa viata este complicata.

Sunt foarte norocoasa ca am asa o viata binecuvantata. Am doua copii fantastici si un sot foarte bun asa ca… bateti in lemn.”, a inceiat cu umor vedeta.

Scrie parerea ta

