Catalina Grama afirma ca a devenit ‘imbatabila’ de cand e mamica

Standard

Jojo a devenit mamica in urma cu doua luni. Tot de atunci, artista spune ca a devenit imbatabila.

Catalina Grama, dupa numele sau real, a revenit rapid la activitatile sale de dinainte de sarcina si declara cu tarie ca vrea sa fie frumoasa.

Jojo afirma ca, de cand a devenit mama nu s-a schimbat, insa s-a descoperit “ca femeie, ca individ, ca spirit“.

In ceea ce priveste silueta, Jojo demonteaza miturile, spunand ca nu se pune vorba de un secret anume, ci de vointa.

Nu exista secrete. Exista dorinta, in schimb, dorinta de a face lucruri bune pentru tine. Eu am crescut in acest spirit. Am fost educata sa am mare grija de mine, iar meseria pe care am ales-o nu a facut altceva decat sa intareasca principiile pe care mama mea mi le-a format“, dezvaluie Jojo intr-un interviul pentru Viva.

Eu am fost atenta cu mine mereu. Inainte, in timpul sarcinii si acum, dupa. Vreau sa fiu frumoasa. Vreau sa arat bine. Vreau sa fiu ingrijita. Secretul meu este vointa“, a mai povestit ea.

Scrie parerea ta

