Smiley – cu permisul suspendat

Standard

Artistul Smiley va fi pieton pentru urmatoarele 30 de zile. Cantaretului i-a fost suspendat permisul de conducere, dupa ce o patrula a politiei l-a oprit pentru depasirea vitezei legale.

Desi initial s-a zvonit ca permisul i-a fost suspendat pentru 90 de zile, Smiley va fi pieton numai 30 de zile, a tinut sa mentioneze iubita sa, Laura Cosoi .

“Am avut o singura abatere, iar Smiley are permisul suspendat pe o perioada de 30 de zile, nu 90 cum s-a spus.” a afirmat Laura Cosoi .

Cei doi se aflau in apropiere de Craiova, cand Smiley a trecut linia continua, pentru a depasi un tir care stationa. Potrivit Laurei Cosoi, Smiley nu a fost prins de radar.

Cum se va descurca Smiley 30 de zile fara permis nu stim, mai ales ca Laura a declarat ca nu are timp sa faca pe soferul.

“Eu nu am timp sa fac pe soferul pentru Smiley , am repetitii la teatru si un program incarcat. Am facut-o cu alte ocazii si e dificil sa tii pasul cu el”, a dezvaluit vedeta pentru Cancan.

Scrie parerea ta

