Selena Gomez nu se va schimba de dragul lui Justin Bieber

Standard

Cantareata Selena Gomez, iubita lui Justin Bieber, a declarat ca nu se va schimba niciodata pentru un baiat.

Artista in varsta de 19 ani, care este invidiata de adolescentele din intreaga lume pentru relatia cu Justin Bieber, recunoaste ca o singura data s-a lasat influentata de preferintele unui fost iubit.

Ea a mentionat ca, atunci cand a vazut reactiile celor apropiati dupa ce s-au despartit, a hotarat sa nu se mai schimbe niciodata.

“Nu am fost eu timp de un an de zile. Cred ca a fost destul de distructiv. Ma simteam ca si cum as fi fost eu, incercand intotdeauna sa fiu perfecta pentru el”, a dezvaluit Selena.

“Toata lumea din jur il ura, dar eu nu am ascultat pe nimeni. Cred ca trebuia sa trec prin asta pentru ca acum sunt mai puternica” a adaugat vedeta.

Selena Gomez recunoaste ca s-a pierdut cu firea in relatie si n-a mai avut chef de distractie pana ce relatia s-a incheiat.

Citeste si Noul “cuplu” de la Hollywood.

Scrie parerea ta

