Adele scria versuri sub influenta alcoolului

Standard


Creativitate cu miros de bautura!
Adele a dezvaluit ca a scris o parte din versurile sale renumite ale melodiei “21” in momente in care sub influenta alcoolului.

In interviul sau pentru The Sun, Adele a spus ca obisnuia sa tina un jurnal atunci cand era sub influenta alcoolului, iar a doua zi il rasfoia cautand versuri sau o eventuala inspiratie.

“Obisnuiam sa ma inchid in casa, sa ma imbat destul de tare si sa scriu un jurnal dedicat acestor momente – era singurul moment in care puteam sa fiu sincera cu mine si sa recunosc anumite lucruri despre mine. Dupa parerea mea gandurile de la betie sunt cele mai sincere, iar a doua zi citeam ceea ce am scris.”, a declarat Adele.

Artista a mai spus ca a trimis un cantec pentru coloana sonora a comediei romantice “Love And Other Drugs”, insa aceasta a fost respinsa de catre producatorii peliculei.

“Chiar mi-am dorit sa am o melodie pe coloana sonora a filmului Love And Other Drugs. Aveam o sansa foarte mare insa am trimis cantecul gresit. Iubesc genul acela de filme. Poate data viitoare…”

One response »

Scrie parerea ta

