Alexandra Tinu (dansatoare Anda Adam): ” Anda este foarte fericita!” [Interviu in exclusivitate]

Standard

DV: Alexandra, cum a fost la Bacau la Romanian Top Hits? Cum s-a vazut publicul dep e scena?

Alexandra Tinu: A fost senzational la RTH, iar publicul de la Bacau a fost minunat, ca de fiecare data. De obicei publicul din provincie este mult mai cald , si au fost si foarte multi artisti buni, asa ca atmosfera era garantata. Pentru artistii romani sunt cateva evenimente pe an in care incercam sa dam totul si sa fim cat mai buni. Asta implica multa munca, investitie financiara si foarte mult stres :-)) . Emotiile vin odata cu primul pas de pe covorul rosu, iar asteptarea din culise iti mananca nervii. Oricat de bine esti pregatit, nu ai cum sa nu ai emotii. Mie mi se intampla de fiecare data, iar primele secunde de pe scena in fata catorva mii de oameni iti taie rasuflarea…atunci incepe transformarea, si trebuie sa iti joci rolul.

DV: Felicitari Andei pentru premiu si voua tuturor pentru spectacol! Este fericita Anda?

AT: Bineinteles ca Anda este foarte fericita, cine nu ar fi ?! Este foarte important pentru un artist sa ii fie recunoscute meritele, iar un asemenea premiu reprezinta dovada clara ca nu muncesti degeaba si ca publicul te apreciaza. Ea este unul din artistii care isi iubeste in primul rand meseria, iar cariera se afla intotdeauna pe primul plan. Toata echipa s-a bucurat pentru premiul sau, alaturi de ea.

DV: Am inteles ca sunteti mai mereu pe drumuri in perioada asta, ce surprize ne pregatiti?

AT: Muncim mult mereu, dar in aceasta perioada parca mai mult ca niciodata. Dupa cum ziceam, sunt cateva evenimente pe an care necesita ceva mai multa atentie, iar la noi acestea sunt cam in perioada de vara . Pentru premiile RTH de la Bacau ne-am pregatit chiar si noaptea pana la 02-03. Imi amintesc ca ne-am intors de la niste concerte de la Oradea si am ajuns cu trenul la ora 22 iar la 22.30 eram deja in sala de repetitii. Asta si pentru ca am avut alti 4 colegi cu care am colaborat si era important sa putem fi toti 8 dansatori la repetitii, fiecare avand alte proiecte diferite. A fost o placere pentru noi toti sa muncim impreuna, ne-am apropiat mai mult si deja ne ducem dorul. Abia asteptam sa ne revedem si pentru celelalte proiecte. Nu am apucat sa sarbatorim impreuna premiul, deoarece in aceeasi seara ne-am intors in Bucuresti, apou am fost in Timisoara si iarasi in Bucuresti… cum imi place mie sa zic, viata de valiza e mereu agitata ! Urmeaza festivalul de la Mangalia si premiile RMA care se vor tine la Brasov, iar pentru acestea avem alte surprize. Noi revenim in sala de repetitii si promitem sa va surprindem din nou…din pacate nu va pot spune despre ce e vorba, ca nu ar mai fi surpriza !🙂

One response »

  1. Alexandra tot nebunici e ” viatza de valiza” =))=)) … super tare interviul dar de ce nu ati luat la toti interviu?

Scrie parerea ta

