Valentina Pelinel: Fara 5 mii de euro, nu defilez!

Standard

Sotia politicianului Cristian Boureanu, Valentina Pelinel, este una dintre cele mai cautate manechine la aceasta ora. Onorariul ceruta insa de aceasta este si unul dintre cele mai mari, din pacate.


Cariera de pana acum si experienta pe podiumurile din New York, nu o mai lasa pe Valentina sa accete pentru o sedinta foto sau o defilare, sume mai mici de 5 mii de euro.

“Eu am muncit foarte mult pentru ceea ce sunt si ceea ce am acum. Am facut foarte multe sacrificii. Eu nu am stiut ce este o copilarie. Criza este peste tot, chiar daca unii nu vor sa recunoasca. Am vorbit si cu prietenele mele de la New York, cu care defilez, si mi-au spus ca si acolo este criza financiara. Eu, fara 5.000 de euro, nu defilez! Mi se pare normal, avand in vedere cate sacrificii am facut”, a declarat Valentina Pelinel.

Scrie parerea ta

