Andreea Banica nu a fost primita la deschiderea H&M

Standard

Nu mai calc in viata mea acolo! (n.r. H&M)

Cunoscuta artista Andreea Banica, a fost tinuta la usa la deschiderea H&M din Unirea Shopping Center.

Pentru ca nu a prezentat invitatia, reprezentantii organizatorilor nu i-au permis acesteia si prietenei sale, Andra Teodorescu, sa intre la eleveniment.

“Eram cu o prietena, Andra Teodorescu, iar la intrare am fost oprite de cele doua domnisoare care imi spuneau ca nu pot intra din cauza ca nu am invitatie, chiar daca ele stiau ca sunt Andreea Banica.

Eu nu vin cu invitaţia in dinti la evenimente, nu mi se pare normal. In afara nu se intampla asa ceva, persoanele publice sunt platite sa vina la evenimente. Sunt foarte suparata pe organizatorii evenimentului, nu pe brandul H&M.

Ei nici macar nu stateau la intrare sa vada daca totul se desfasoara cum trebuie, asa cum este normal sa faca cei care organizeaza. Nu mai calc in viata mea acolo!“, spune Andreea (conform Click)

Cum ti se pare situatia?

4 responses »

  1. Foarte amuzant!!! Deci nu avea invitatie dar s-a gândit ca totuşi fiind ASA un VIP poate intra haha! Se pare ca nu e ASA de publica precum credea! Si nu e chiar persoana cu care as asocia H&M!

  2. Mai, ca subiect, pe mine personal nu ma atinge, insa ma bucur ca HM e un brand care a respectat niste reguli si nu conteaza decat daca ai invitatie la evenimentul lor!🙂
    Cat despre “artista” de mai sus, nu comentez, dar ma bucur de poveste😀

Scrie parerea ta

