Nou: Ondulatorul conic de la Remington

Standard

Dupa ondulator, placa si perie rotativa un nou instrument isi face loc in din ce in ce mai multe truse de ingrijire: ondulatorul conic.
La ultima sedinta de shopping, in cautarea unui produse de buclare al parului mi-a atras atentia Magic Wand de la Remington.

Avantaje :
-forma conica, creeaza bucle lejere si te fereste de aspectul de “sarmalute”
-lipsa clipsului de fixare a parului, care diminueaza din forta exercitata asupra firului de par
-invelis cu extract de perle care confera luciu parului
-se incalzeste foarte usor(30 secunde), iar temperatura este setabila, pana la 210 grade
-are un sistem de protectie care stinge ondulatorul dupa 60 minute de folosire, dar cu toate acestea, nu te sfatuiesc sa o lasi nesupravegheata
-are un fir lung ce iti confera o mai mare mobilitate
-vine cu un saculet rezistent la caldura

Dezavantaje:
-lipsa clipsului de par poate duce la degete arse
-nu vine cu o manusa rezistenta la caldura
-din cauza formei, in timpul coafarii nu ai cum sa-l lasi deoparte fara sa te arzi sau sa arzi ceva
-daca obisnuiesti sa-l folosesti des este foarte daunator parului
-folosit in combinatie cu produse cosmetice de protectie sau de fixare ale parului, invelisul se poate deteriora

Evaluand atat avantajele cat si dezavantajele ma pot declara multumita. Cu putina indemanare iti poti crea coafuri moderne, relaxate in scurt timp la tine acasa.

2 responses »

  1. hmmm.. sunt dependenta de placa de par.. pe care o folosesc pentru indreptat si ondulat deopotriva.. si sincer mi se pare mai eficienta decat ondulatorul..
    Pe langa faptul ca nu poate fi folosit fara manusa de protectie (sau poate, dar sunt curioasa la varfuri cum s-ar proceda?!), as putea sa zic ca buclele aduc mai mult a “sarmale” decat cele facute cu placa..; celor sceptice in privinta placii de par.. ramane varianta bigudiurilor calde.
    Tb sa recunosc ca nu am folosit acest ondulator.. am tras concluziile numai pe marginea tutorial-ului.
    Felicitari, Cris, pentru articole! LA cat mai multe!

  2. @Roxana Pruna: eu nu am reusit sa folosesc placa in alt scop decat in al indreptatului. Am vazut la coafor tehnica asta si intr-adevar ies bucle frumoase, poate o idee cam tepene.
    Despre acest ondulator eu pot spune ca sunt multumita. Pentru a evita aspectul de “sarmale” nu il folosesc pe tot parul, iar suvitele difera ca grosime, ma feresc cat pot de mult de bucle simetrice si egale.
    Nu am folosit bigudiuri calde, dar m-ai facut curioasa si pe viitor le voi testa si voi scrie pararea mea.
    Multumesc pentru feedback si pentru urari. Daca mai ai si alte propuneri sunt binevenite.

Scrie parerea ta

