Bărbaţii de ieri şi de azi

Standard

Unele lucruri te urmăresc toată viaţa, iar cele mai multe dintre ele sunt amintiri. Inofensive sau nu, de fiecare dată îţi reapar în minte atunci când te aştepţi mai puţin. Eu, de exemplu, atunci când am văzut pozele de la prezentarea de la Milano ale Burberry mi-am adus aminte de vremurile de demult atunci când „şedinţa” de shopping se petrecea în familie. Ciudat este că modelele propuse de Burberry pentru toamnă/iarnă 2011 nu au nicio legătură cu amintirile mele…. şi totuşi au. Pare complicat? De fapt e simplu, tatăl meu atunci ca şi acum nu-şi cumpără haine de designer. Mai mult, de fiecare dată când mergeam împreună cu mama la cumpărături, negocierile pentru culoarea tricoului pe care şi-l cumpăra durau ceva, de vreme ce mama propunea pasteluri, iar tata insista pe…negru. Ce legătură are asta cu prezentarea din 15 ianuarie? Ei bine, mă gândeam cu ar reacţiona tatăl meu la modele pentru bărbaţi propuse de firma mai sus menţionată.
Nu numai că ceea ce propune Burberry nu este negru, ci portocaliu, roşu sau galben..iar atunci când în final tatăl meu s-ar bucura să vadă gri sau măcar un alb cu negru …adevăratele semne de întrebare s-ar ridica…poartă bărbaţii blană? Ei bine, da poartă, iar la 17.000 de euro jacheta ar face bine să aibă şi grijă de ea.

Bărbatul de astăzi s-a schimbat, nu se mai îmbracă în aceeaşi blugi albaştri clasici „asortaţi” cu o cămaşă. În ziua de azi, bărbaţii se duc la salon aproape la fel de des ca şi femeile, au învăţat că accesoriile îmbracă ţinuta, iar o haină de blană nu te trimite neapărat cu gândul la artiştii români ai anilor `90.

Galerie foto:

Scrie parerea ta

