Asian trip

Standard

Nu am fost niciodată în Asia, dar dacă voi ajunge acolo cu siguranţă nu voi pleca cu mâna goală, ci cu valiza încărcată de cosmetice. De ce? Sunt suficiente trei mărci şi cred că o sa mă înţelegeţi: Shu Uemura, Shiseido, Laneige.


Şi asta este doar spuma brandurilor cosmetice pentru că în realitate când asiaticii dezvoltă obsesii pentru lucruri, le duc la un nou nivel. S-a întâmplat cu BB Cream, produsul inventat de nemţi şi transformat în isterie de coreeni. Branduri cosmetice întregi s-au specializat în producerea acestei creme pigmentate miraculoase, iar Missha, Lioele, Skinfood sau Gowoonsesang sunt doar câteva dintre ele.
Printre obsesiile japoneze se numără şi Cure. Este un gel exfoliant şi nu orice gel. Este cel mai bine vândut produs japonez, o nouă sticlă se cumpără la fiecare 20 de secunde.

Ce-l face deosebit? În primul rând nu se bazează pe un proces mecanic de exfoliere a pielii ci pe un proces chimic, astfel nu conţine clasicele microgranule, ba mai mult, spun japonezi, nu conţine conservanţi, de fapt lista de ingrediente este destul de simplă 90,66% apă, 5% glicerină, 1% extract de Aloe, 1% extract de Ginkgo Biloba, 1% extract de Rozmarin..şi 2 compuşi chimici de curăţare folosiţi în operaţiile oftalmologice.

Nu putem trece nici peste Majolica Majorca, o mascara mai vânată decât James Bond şi Lara Croft la un loc. Cu acest produs Shiseido a pus pe jar nu doar Asia dar şi comunităţile asiatice de peste tot din lume. Cu ce se laudă? Majolica Majorca este rezistentă la apă şi are o formulă pe bază de micro-fibre care aparent lungesc genele de până la 15 ori şi nu creează doar impresia alungire.

Evident că pentru a trece prin toate produsele asiatice este o muncă grea, îngreunată de faptul că în fiecare zi apar noi produse şi noi trenduri, dar cine are curiozitatea să intre măcar într-un magazin virtual asiatic va descoperi o cu totul altă lume. O lume în care ambalajele roz cu fundiţe, inimioare şi floricele nu sunt destinate copiilor de până la 5 ani sau unde colagenul se găseşte sub formă de pudră şi se bea la micul dejun amestecat cu lapte.

Galerie foto:

One response »

Scrie parerea ta

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s